Untuk Dijual 1 [TAK JADI JUAL]: Baucer Public Bank Swiss Garden Beach Resort, Damai Laut, Pulau Pangkor


Memandangkan tiada yang nak beli kan baucer ni..


Baca lebih lanjut: Swiss Garden Public Bank

Sayang la pulak nak biar macam tu je..
Yela bayar bilik RM146 semalam untuk Deluxe Garden View.. pastu dapat complimentary:
1) welcome drink upon arrival
2) Unlimited usage of non-motorized activities; subject to weather condition
3) Schedule shuttle service to Lumut and Manjung town for shopping 
Dah tengok apa aktiviti yang non-motorized tu.. Swiss Garden ada jadual aktiviti ikut hari.. setiap hari tentatif dia lain-lain..Untuk hari yang saya nak pergi tu saya nak cuba ni:
Guided bicycle ride (complimentary)
Archery (RM10-30mins)
Cooking class (complimentary)
Guided Nature Walk (complimentary)
Night Fishing at Resort Jetty (RM10 per rod&bait)

Jadi saya ajak kawan-kawan opis pergi.. mujur mereka setuju..
Dah buat tempahan.. *winkwink*
Tunggu masa saja nak pergi..
Yahooooo!
Paling seronok sekali bos kasi kami semua cuti sama-sama untuk pergi sini..lagipun masa tu cuti penggal pertengahan kan, selalunya kami kena ada sorang yang kerja tapi disebabkan team leader bodek2 bos, pujuk2 bos... bos setuju library kena tutup 2 hari ..

Yey!


30.9.2015
Tak jadi pergi.. tapi baucer tu saya bagi free je kat kawan2 yang pergi tu.. pandaila diorg cari pengganti saya.. sebabnya adik saya disahkan kanser.. semalam 29.092015 dimasukkan wad kat Institut Kanser Negara, Putrajaya dan harini rawatan kimoterapi bermula. 

Comments

Popular posts from this blog

Indah Water (IWK) - Tukar nama (Ownership)

TNB - Tukar nama (Ownership)

Etika Email Rasmi Dan Tips Memohon Kerja Guna Email Berserta Adab Membalas