Free Ads: Dugro Rewards

Siapa sini ada anak minum susu Dugro?
Terutama variasi ini:
  • Dugro NextGen Nutri
  • Dugro Fruit & Veg dan Dugro Multigrains
  • Dugro Sure dan Dugro Complete
  • Dugro Soy
Dah sertai kelab Dugro Rewards??
Jom daftar bersama Dugro Rewards.
Kumpulkan setiap mata poin anda dengan setiap pembelian pek susu Dugro!

RM1 = 1 love points

Rugi ibu bapa yang beli susu Dugro tapi tak daftar dengan Dugro Rewards..

Cara untuk kumpul poin mata:

Langkah 1:
Jom daftar dengan klik disini 👉 https://mydugro.com/dugrorewards/how-to-join

Masukkan kod rujukan 👉yb87Poav

Langkah 2:
Simpan resit pembelian produk Dugro® daripada kedai yang terpilih yang mempunyai nombor resit sah. Kesemua maklumat di dalam resit mestilah lengkap dan jelas (nama kedai, cawangan, varian produk Dugro®, harga, jumlah pembelian, tarikh resit & nombor resit).

Langkah 3:
Gambar resit yang ditangkap mestilah lengkap dan jelas dimana maklumat pembelian varian produk Dugro® (bersama harga dan jumlah pembelian) mampu dilihat dan tertera dalam satu gambar.

*Jika resit anda panjang, sila lipatkan resit supaya maklumat kedai dan pembelian produk dapat dilihat dengan jelas.

Langkah 3:
Daftar masuk ke Dugro Rewards dan tekan butang muat naik resit 
Isikan butir maklumat berikut: 
Senarai kedai pembelian:
Tekan muat naik resit bukti pembelian anda dan tekan butang hantar untuk hantar.
Mudah sahaja kan?

Daftar, kumpul dan tebus ganjaran dari pelbagai barangan dan baucher yang tersenarai 🥰

Ibu bapa bijak berbelanja, tebus ganjaran nilai berganda!

Nota kaki: Had maksima pemberian mata ganjaran untuk setiap individu adalah 500 Love Points untuk setiap bulan.

Comments

  1. assalamu alaikum wr wb..
    bismillahirrahamaninrahim,, saya sangat gembira kerana dapat menulis
    dan kongsi dengan rakan melalui tempat ini,
    Sebelum ini, saya seorang ahli perniagaan dalam sektor hartanah isi rumah
    dan mencapai kejayaan yang luar biasa, saya sudah mempunyai kereta, rumah dan kemudahan lain,
    tapi namanya ujian, saya sangat percaya pada semua orang,
    sehingga satu hari saya ditipu oleh kawan saya sendiri dan membawa semua yang saya ada,
    akhirnya saya berhutang kepada pelanggan saya sejumlah RM140,000 dan di bank sejumlah RM178,000
    Saya sudah stress dan hampir membunuh diri. 3 anak saya masih bersekolah menengah rendah/menengah dan juga pelajar, tetapi suami saya pergi ke mana-mana dan meninggalkan saya dan anak-anaknya di tengah-tengah bil hutang yang bertimbun,
    demi untuk makan setiap hari saya terpaksa menjual nasi bungkus dan kuih muih,
    Di tengah-tengah crush ekonomi seperti ini saya bertemu seorang kawan
    dan memberitahunya, alhamdulillah dia memberi nasihat kepada saya.
    dia pernah cakap dia pun macam aku lepas masuk Program Pengeluaran Wang Ajaib Halal hidupnya kembali berjaya,
    Pada mulanya saya ragu dan tidak percaya tetapi selama satu hari saya berfikir
    dan lihat hasilnya serta-merta, `
    Saya akhirnya turut serta dengan melayari laman web di http://wangajaibhalal.xtgem.com segala arahan Kyai Rahmat Sanjaya saya ikut dan hanya 1 hari astagfirullahallazim,
    alhamdulillah demi allh,
    akhirnya RM600,000 yang saya minta benar-benar di tangan saya,
    semua hutang saya lunasi dan selebihnya adalah untuk modal perniagaan,
    kini saya kembali berjaya terima kasih Kyai Rahmat Sanjaya Saya tidak akan melupakan jasa tuan.
    kalau kawan-kawan berminat, serius dan percaya, insyaAllah.
    Saya telah membuktikannya kerana Allah, sila hubungi WhatsApp nombor +6282240168483 layari laman website di http://wangajaibhalal.xtgem.com





























    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Indah Water (IWK) - Tukar nama (Ownership)

TNB - Tukar nama (Ownership)

Etika Email Rasmi Dan Tips Memohon Kerja Guna Email Berserta Adab Membalas