BBN Flora, Bandar Baru Nilai, Negeri Sembilan

Pinjam gambar Google Street.. Tak sempat nak ambil sendiri... lupa aje!.

AWAS: Nak kesini jangan Google nama kedai ni tau, nanti sesat!

Sebolehnya google guna Jalan BBN 1/31.. Tapi google cuma tau Jalan BBN 1/5 (Jalan utama yang Google Street ambil gambar atas tu). Tak pun Google Nilai Square dulu. 
Tengok gambar bawah yang saya tanda X merah tu.. tu lokasinya..


Kedai ni besar tau sebab dia beli 2 lot kedai yang sebelah-menyebelah. 

Jom cuci mata tengok gambar yang saya ambil:

Kertas Crepe pun ada...
Nampak tak kat kanan atas gambar tu.. situ ada lace dan beads.. untuk baju ada, untuk bakul hantaran pun ada.. tapi sayang beads yang saya nak tu tak ada kat sini..

Stok benang kat sini tak yah cakap la. memang banyak.. untuk stok jahit mesin pun ada..


Busa bulat pun ada macam-macam saiz.. cam menarik jer.. 


Felt pun ada..

tak tanya la pulak semeter berapa...
Ada polistren untuk hantaran boleh, untuk backdrop pun ada..
Net pun ada.. nak halus ke kasar (besar).. masa saya pergi ni ada je..


Nak riben macam mana?
Polkadot?  satin gloss? lain-lain.. ada je..


Bakul hantaran ada, bunga telur ready-made ada, bunga hiasan rumah/majlis tunang&kahwin pun ada, kertas doily ada, pagar mini ada, beg plastik untuk doorgift pun ada, pemegang plastik bunga tangan pun ada!
 


Yang ala-ala macam ni pun ada jugak tau.. lagi murah dari Nilai 3

Saya pergi kedai ni masa bulan 6&7 2015. Jadi saya tak tahu jika harga masih sama atau sudah berubah.


Comments

Popular posts from this blog

Indah Water (IWK) - Tukar nama (Ownership)

TNB - Tukar nama (Ownership)

Etika Email Rasmi Dan Tips Memohon Kerja Guna Email Berserta Adab Membalas