Hadiah Krismas Kami

yeah.. 

Beliau sekarang diambang zaman pencen tapi tak tau bila.. hahahaha... jahat punya staf tak sabar nak bye-bye bos.. tau ke bos ni mau kena potong markah personal evaluation.. eh.. tak pe kot.. dah lepas pun.. hehehehe...

Dah tiga tahun duk bawah bos yang sama, beliau ni dulu mula-mula cikgu fizik, keluar dari sekolah ni sambung amek master MLIS.. pastu gi mana ntah.. akhirnya masuk balik sekolah ni jadi teacher librarian.. jadinya dia pun antara orang  yang lama kerja kat sini.

Bos saya ni dah berusia.. dalam 55 lebih cam tu.. badan besar, skema.. hati ada sikit baik...

Dan yang paling pelik sekali... dah tiga tahun ni jugak isu nak bagi hadiah adalah perkara yang paling sakitkan kepala... takkan nak bagi hadiah yang sama tiap-tiap tahun.. kami bertiga.. takkan nak bagi hadiah sama... kan?

Sebelum tu, jom tengok ni.. hadiah yang bos bagi:
Tahun pertama (2012): beg tangan


Tahun kedua (2013): baucer AEON (beli seterika)



Tahun ketiga (2014): Portable speaker Divoom



Tahun keempat (2015): Patung beruang dengan voucher AEON (tak guna lagi)




Dan yang saya balas kat bos pulak:
Tahun pertama (2012) saya masuk saya hadiahkan tie pin:
Tahun kedua (2013):
last minute.. teruk punya perangai...


Tahun ketiga (2014) saya terhegeh-hegeh.. dan tak tau nak beli apa.. akhirnya dengan kesengalan yang ada saya pergi beli ni:




Tahun 2015: Saya balas dengan pen Parker


Tahun depan?.. harap dapat lagi hadiah dan dapat bagi hadiah kat bos.. itupun kalau keje situ lagi... aik.. macam nak lari je.. tak tau lagi..


Comments

Popular posts from this blog

Indah Water (IWK) - Tukar nama (Ownership)

TNB - Tukar nama (Ownership)

Etika Email Rasmi Dan Tips Memohon Kerja Guna Email Berserta Adab Membalas