Tips: 2 blog menjadi 1

Nah...saya memang suka blogging tapi masa 
yang tak mengizinkan untuk berblog ni..huhuhuhu...

Oleh kerana masa yang sentiasa padat dengan aktiviti keluarga dan bermain game.. cis... salahkan game pulak kan.. hehehehehe...

Nak buat cam ne.. ni la padahnye bila asyik dengan game.. game apa?

1) Candy Crush

2) Minion Rush

Muahahahahahahaha... saya ni memang jenis hantu game sikit.. erk.. sikit.. salah.. salah.. banyak game... tapi dua jenis tu je yang saya memang fokus main selalu.. huhu.. main game fokus.. kerja?.. ish.. kerja pun fokus gak.. kat opis = buat kerja... rumah = main game... hahahahaha

okay.. okay.. back to main topic...

Sebabkan game ni semua saya telah mergekan blog satu lagi kedalam blog ini.. tak nak delete cam tu jer.. sayang content blog satu lagi tu.. jadi merge je la..

Nak tau cam ne saya merge..?

Sila rujuk sini yea => How to merge blog in blogger

Tak susah pun.. tak sampai 3 minit.. dah siap...

Ok.. selamat tinggal blog satu lagi.. tatata... lepas ni nak jaga yang satu ni jer... adios...

Comments

Popular posts from this blog

Indah Water (IWK) - Tukar nama (Ownership)

TNB - Tukar nama (Ownership)

Etika Email Rasmi Dan Tips Memohon Kerja Guna Email Berserta Adab Membalas