Kedai Jahit Zuraidah, Kota Perdana, Seri Kembangan


Ni kali pertama saya cuba untuk cari kedai jahit untuk jahitkan saya sepasang baju kurung pesak dengan menggunakan kain sari.

Nama tukang jahit tu Nisa: 016-2419694. Boleh hubungi Nisa terlebih dahulu untuk tahu sama ada kedai dibuka atau tutup. Saya main serbu je, mujur buka.

Jika anda memerlukan lining, sila sediakan kain sendiri yea..


Saya hantar contoh baju saya sekali, jadi tak payah ambil ukuran  lagi dah.. cuma saya pesan pada Kak Nisa, untuk tambahkan saiz setengah inci pada getah kain dan pada kawasan punggung (saya gemok dah sikit..huu)

Hasilnya:


lawa... puas hati sangat..

Kain sari kan jarang, akak tu buatkan lining guna kain yang dia ada, mujur sepadan...


Harga yang dikenakan: RM75.00

Comments

Popular posts from this blog

Indah Water (IWK) - Tukar nama (Ownership)

TNB - Tukar nama (Ownership)

Etika Email Rasmi Dan Tips Memohon Kerja Guna Email Berserta Adab Membalas